درباره ما

تاریخچه NNQ ENERGY

شرکت NNQ ENERGY (نیرو نویان قشم) در سال ۲۰۱۵ تأسیس شد. این شرکت در زمینه مهندسی، تهیه و ساخت پروژه های فتوولتائیک (PV) و DG با مقیاس مگاوات فعال است و همچنین خدمات O & M و خدمات مانیتورینگ (نظارت) را برای نیروگاه ها فراهم می کند.

همچنین درباره این شرکت باید خاطرنشان کرد که فعالیت های خود را با نگاهی تازه به بخش انرژی در سطح ملی و منطقه ای آغاز کرده است تا بهره وری انرژی و استفاده از منابع تولید انرژی های تجدیدپذیر و پاکیزه را بیشتر بهینه نماید.

شرکت NNQ ENERGY ، بوسیله طراحی تأسیسات نیروگاهی، گازهای گلخانه ای را کاهش داده است و از تلفات انرژی در طول تولید، انتقال و توزیع برق جلوگیری می نماید. تیم حرفه ای ما برای دستیابی به بهترین نتایج و راه حل ها برای هر نوع پروژه ی نیروگاهی آماده است.

شرکت NNQ ENERGY همراه با شرکت های قابل اعتماد داخلی و بین المللی برای سرعت بخشیدن به روند توسعه صنعت انرژی تجدیدپذیر در کشور همکاری می نماید و همچنین ظرفیت های فنی و فناوری پیشرفته ای را برای دستیابی به اجرای طرحهای کشور در زمینه تولید انرژی تجدیدپذیر در اختیار دارد.

شرکت NNQ ENERGY، به عنوان پیمانکار EPC، راه حل های کلیدی را برای اجرای این پروژه ها فراهم می کند و مسئولیت اجرای پروژه ها را در یک دوره مشخص و با بودجه معین، به عهده می گیرد. این شرکت در حین انجام خدمات، از برنامه ریزی و تهیه طرح های مهندسی برای راه اندازی یک سیستم حرفه ای که توسط مهندسین و تکنسین های با استعداد ما فراهم می شود، استفاده می نماید.

شرکت NNQ ENERGY با ایجاد کسب و کار مناسب، بوسیله ایجاد مشاغل پایدار در صنعت و شروع تولید محلی قطعات مورد نیاز نیروگاه فتوولتائیک (PV) را با ایجاد یک خط تولید سازه های فولادی مورد نیاز نیروگاه فتوولتائیک (PV) در کشور، مورد ملاحظه قرار داده است و به تأسیس کارخانه های تولیدی برتر در ایران دست یافته است.

این شرکت با افتخار اعلام می کند که پیشگام در تولید سازه های فولادی برای پنل های خورشیدی با تجهیزات مدرن خود است و نیاز به وارد نمودن سازه های فلزی مورد نیاز نیروگاههای فتوولتائیک (PV) به کشور ایران را کاهش داده است.

در شرکت ما ۱۵۰ نفر از کارکنان آموزش دیده مشغول به کار هستند که در راستای اهداف ما برای بومی سازی این صنعت و آموزش کارگران در سطح کشور و در بخش انرژی های تجدیدپذیر می باشد.

photo 5809992082130058586 y jpg
2015.png
144.png
86.png
43-1.png
35.png
2-3.png

دفتر مرکزی NNQ ENERGY

DSC04382 1500x1000 1 1
DSC04275 S 1500x1000 1