رئیس اتاق کرمان: تعرفه های خرید برق تضمینی نیروگاه های خورشیدی را اعلام کنید

msg28803831 1190
در اینستاگرام <<نیرو نویان>> هم ببینید

رئیس اتاق کرمان با تاکید بر اینکه انرژی های تجدید پذیر به توسعه پایدار، ایجاد تراز و حفظ محیط زیست کمک خواهد کرد، گفت: همه منتظر اعلام تعرفه های خرید برق تضمینی نیروگاه های تجدیدپذیر به ویژه نیروگاه های خورشیدی هستند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان، سیدمهدی طبیب زاده، در سمینار توسعه انرژی های تجدیپذیر در صنایع کشور افزود: اگر تعهدی به وزارت نیرو باقی مانده پرداخت شود زیرا این موضوع به اصلاح قیمت ها کمک خواهد کرد. وی ضمن درخواست راه اندازی انجمن انرژی های تجدیدپذیر استان کرمان بیان کرد: از طریق پنجره واحد سرمایه گذاری می توان اخذ مجوزها در حوزه انرژی را به استان منتقل کرد.

طبیب زاده، در بخش دیگری بحث انرژی را یکی از مباحث اصلی و مهم در دستور کار اتاق کرمان از سال ۱۳۹۷ تاکنون عنوان کرد و گفت: خاستگاه اصلاح نرخ خرید تضمینی برای نیروگاههای خورشیدی انشعابی و افزایش ۳۰ درصدی آن، استان کرمان بوده و به نظر می رسد این مسئله از دغدغه های مهم مسئولان شده است.

رئیس اتاق کرمان اظهار کرد: با بررسی حلقه های مفقوده توسعه اهمیت انرژی های پاک چندین برابر مشخص می شود که در این رابطه طرح اصلاح حکمرانی و اصلاح قیمت تمام شده برق در سطح کشور مطرح است. وی ادامه داد: اتاق کرمان علاوه بر راه اندازی اندیشکده انرژی، اجرای احداث نیروگاههای خورشیدی در پشت بام منازل افراد تحت پوشش کمیته امداد شهرستان کهنوج را انجام داده و بسیاری از خانواده ها معیشت خود را از این طریق تامین می کنند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

NNQ Videos .