بهره برداری و O&M نیروگاه خورشیدی

شرکت نیرو نویان قشم( NNQ ENERGY )یکی از بزرگترین شرکت های مستقل در حوزه ی انرژی خورشیدی است که خدمات بهره برداری و O&M نیروگاه خورشیدی را به عنوان یک شرکت مستقل ارائه داده است و نسبت به ساخت، تکنولوژی، EPC و IPP مطالعات گسترده ای در اختیار دارد.

این شرکت در مدت زمان کوتاهی به یکی از شرکت های پیشرو در حوزه ی تعمیر و نگهداری(O&M)سیستم های خورشیدی تبدیل شد و نیروگاه های خورشیدی ۱۰ مگاواتی پژواک عمران کیش، ۱۰ مگاواتی نیکا انرژی، ۴ مگاواتی مبین انرژی، ۸ مگاواتی سروش صنعت، ۴ مگاواتی آتی انرژی و … را احداث و بهره برداری می نماید.

DJI 0040 scaled 1

محصولات مرتبط:

دانلود دیتاشیت محصولات مرتبط:

پروژه های مرتبط:

جدیدترین اخبار و مقالات:

1783989

۱۳ برابر تولید انرژی بیشتر از طریق مزرعه خورشیدی شناور

شرکت فناوری Space Solar اعلام کرده نوآوری‌ها در پرتاب‌های فضایی قابل‌استفاده مجدد، اکنون مزرعه خورشیدی شناور آن را از نظر اقتصادی مقرون‌به‌صرفه کرده است. این فناوری می‌تواند به منبع انرژی حیاتی برای انگلیس تبدیل شود، زیرا از نیمی از مساحت زمین‌های مزارع خورشیدی زمینی و یک‌دهم مساحت مزارع بادی فراساحلی

ادامه
IMG 20230107 WA0022

سرمایه گذاری سنگین دولت قطر برای توسعه تجدیدپذیرها

تولید محصولات خورشیدی، طی سال‌های اخیر در قطر رشد چشمگیری داشته، امری که مرهون میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری دولتی بر انرژی‌های تجدیدپذیر است. «مرکز پژوهشیِ انرژی و محیط‌زیست قطر» درواقع تسهیلات آزمایش و پژوهش دربارهٔ انرژی خورشیدی است. یکی از اهداف قطر آن است که تا سال ۲۰۳۰ بتواند ۲۴ درصد

ادامه
photo 2021 11 11 08 22 04 3

فروش برق در بورس انرژی ۴ برابر میشود

رجبی مشهدی مدیرعامل توانیر با بیان اینکه موتور تولید بدهی در صنعت برق باید خاموش شود، پیش‌بینی کرد که حجم خریدوفروش برق در بورس انرژی تا ۴ برابر افزایش یابد و از ۵۳ به ۲۱۰ تراوات ساعت برسد. سهم صنعت برق از معاملات بورس انرژی چیزی نزدیک به صفر است.

ادامه